SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy cennik reklam Interia.pl

22 maja br. Interia.pl wprowadza nowy cennik produktów reklamowych.

Nowy cennik oznacza m.in. pojawienie się nowych form reklamowych, uzupełnienie oferty reklamowej o nowe serwisy portalu, rozszerzenie oferty pakietów reklamowych i zmiany cen niektórych nośników - podano w komunikacie prasowym.

W nowej ofercie znalazły się 4 nowe formy reklamowe: Scroll Footer, Double Billboard, Commercial Break oraz In-Stream VideoAd. Commercial Break jest nowatorską graficzną formą reklamową, wyświetlaną wraz z belką nagłówka serwisu na maksymalnie 10 sekund i wstrzymującą na czas swojej emisji ładowanie pozostałej części serwisu. Do stałej oferty portalu weszła druga forma reklamowa oparta o przekaz video - In-Stream VideoAd - umożliwiająca emisję reklamy video (np. telewizyjnego spotu reklamowego) przed redakcyjnymi materiałami filmowymi. Na stałe w cenniku zagościł Scroll Footer, czyli graficzny pasek reklamowy emitowany w dole okna przeglądarki, przesuwający się w górę i w dół wraz z przewijaniem strony przez użytkownika. Double Billboard jest z kolei odmianą billboardu, o wysokości jednak dwukrotnie wyższej niż tradycyjny billboard.

W nowym cenniku produktów reklamowych zwiększyły się dopuszczalne wagi dla takich form reklamowych jak: Skyscraper, Skyscraper 1024+, Scroll Skyscraper, Rectangle, Toplayer, Brandmark oraz Pop-up / Pop-under. Zmianie uległy ceny niektórych form reklamowych, szczególnie tych najpopularniejszych. Uproszczona i ujednolicona została również tabela opłat za targetowanie mailingów - obecnie za każde kryterium targetowania obowiązuje dopłata w wysokości 25%.

W cenniku pojawiły się nowe serwisy internetowe portalu: Znajomi, Blog, Galeria, Gry Online, Kuba Wojewódzki, Interwencja, Samo Życie, Pierwsza Miłość, VIP, Aparaty, Digital i MojeMedia. Poszerzona została oferta pakietów zasięgowych, m.in. o możliwość wykupienia opcji gwarantującej emisję 30% wykupionego pakietu zasięgowego na stronie głównej portalu. Pojawiły się także pakiety tematyczne - Biznes, Mężczyzna, Kobieta, Młodzież - umożliwiające emisję reklam na grupach różnych serwisów portalu (wyodrębnionych pod kątem dopasowania do odpowiednich grup celowych) i zapewniające możliwość dotarcia do grup celowych po niższych kosztach.

Dołącz do dyskusji: Nowy cennik reklam Interia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl