Nowy Brand Manager w firmie Jutrzenka
Romana Ratkowska objęła stanowisko Brand Managera i przejęłaodpowiedzialność za całą markę Goplana oraz kategorię czekoladGoplana.
Do jej obowiązków należeć będzie między innymi tworzenie planu istrategii rynkowej, wyznaczanie celów marketingowych dla markiGoplana, kreacja i wprowadzanie na rynek nowych produktów. Ponadtodo jej obowiązków będzie należało koordynowanie badańmarketingowych, analizowanie zachowań konsumentów, trendów na rynkui działań konkurencji oraz współpraca z zewnętrznymi agencjamireklamowymi i nadzór nad realizacją kampanii reklamowych.
Romana Ratkowska ukończyła Akademię Ekonomiczną w Poznaniu nakierunku Zarządzanie i Marketing. W Dziale Marketingu DywizjiSłodkiej pracuje od października 2005 roku, zajmując uprzedniostanowisko Junior Brand Managera i zajmując się kategoriąpralin.
Dołącz do dyskusji: Nowy Brand Manager w firmie Jutrzenka