SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa strategia Ozon Media

Rafał Geremek został nowym zastępcą redaktora naczelnego tygodnika "Ozon".

Geremek pracował ostatnio we "Wprost", m.in. jako szef działu społecznego, a wcześniej w dzienniku "Życie" i "Życiu Warszawy".

- Rafał Geremek zastąpił  Tomasza Terlikowskiego, który odchodzi z Ozonu z uwagi na poszerzenie dotychczasowej współpracy z TVP oraz planami rozwoju działalności akademickiej. Nowym szefem działu Tydzień został Piotr Gociek, a działu Świat Jakub Mielnik (przeszedł z Przekroju), dział Fotoedycji wzmocnił Marcin Kędryna. To nie koniec zmian. W najbliższym czasie w związku z planami wprowadzenia do Ozonu nowych działów tematycznych do współpracy zostaną zaproszeni kolejni dziennikarze - podano w komunikacie przesłanym wortalowi Wirtualnemedia.pl.

Przypomnijmy, że na ostatnim zgromadzeniu wspólników (13 stycznia 2006) kapitał zakładowy spółki został podniesiony o kwotę 7,166 mln złotych. Wtedy też prezesem spółki jest Leszek Kurnicki, który zastąpił Michała Jeżewskiego.

- Prezes Leszek Kurnicki rozpoczął z początkiem lutego 2006 roku realizację Nowej Strategii Marketingowej Ozonu. Celem dla spółki jest osiągnięcie do końca roku 2006 dodatniego wyniku operacyjnego, który planuje się uzyskać ze zwiększonych wpływów reklamowych i sprzedaży egzemplarzowej tygodnika. W ramach prowadzonej działalności wydawniczej, nie wyklucza się inicjowania nowych przedsięwzięć biznesowych. Nowa strategia wymaga silnego wzmocnienia struktur wydawniczych spółki. Paweł Gago – dotychczas Dyrektor ds. Dystrybucji, w zawiązku ze zmianą zakresu obowiązków awansował na Dyrektora Operacyjnego, szefem działu PR został Tomasz Kępiński. Trwa rekrutacja do działów marketingu i reklamy. W najbliższym czasie komórki  ofertą cenową dla reklamodawców i domów mediowych. Podejmowane są intensywne działania w zakresie rozbudowy kanałów dystrybucji tygodnika i aktywizacji sprzedaży tytułu w PSD oraz w prenumeracie. Jest już gotowy plan działań z obszaru PR. Będą podejmowane nowe inicjatywy okołotytułowe -  czytamy w komunikacie.

Jak wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w listopadzie 2005 roku sprzedaż tygodnika "Ozon" wyniosła tylko 37 620 egz. (miesiąc wcześniej 61 334).

Dołącz do dyskusji: Nowa strategia Ozon Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl