Nowa kampania reklamowa HBO
W październiku rusza trzymiesięczna kampania reklamowa HBO
W październiku rozpocznie się duża mediowa kampania reklamowa HBO. Kampania będzie miała charakter ogólnopolski i potrwa do końca roku. Promocja kanału będzie oparta na największych przebojach kinowych, emitowanych na antenie HBO w okresie wrzesień - grudzień 2003 r., w tym takich tytułach, jak: Harry Potter i kamień filozoficzny, Ocean's Eleven: Ryzykowna Gra, Helikopter w ogniu, Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia, czy Spider-Man. (więcej poniżej) Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna | - wysyłany codziennie do 7.00 | - aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy | - informacje o konkursach | - inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk). Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie. | |
|
|
W działaniach ATL zostanie wykorzystana telewizja (kanały tematyczne, lokalne i tekstowe), outdoor (5 x 2 oraz 12 x 3, nośniki w warszawskim metrze), prasa branżowa i lokalna oraz silna promocja produktu na antenie i stronie www HBO.
Kampania została opracowana przez dział Marketingu HBO. Przygotowaniem i produkcją zajmuje się Pablo Media oraz Fabryka Wyobraźni. Media planuje OMD.
Home Box Office (HBO) to jeden z największych kanałów filmowych na świecie. Powstał przed 31 laty w Stanach Zjednoczonych jako część Time Warner Entertainment Company LP (obecnie AOL Time Warner Inc.) HBO działa na polskim rynku od 1996 r. i można je oglądać za pośrednictwem większości sieci kablowych oraz na platformie cyfrowej Nowa Cyfra + (od 1 marca 2002 r.) w wersji oryginalnej i polskojęzycznej. HBO nie nadaje reklam, emituje program przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując widzom co najmniej 30 premier miesięcznie. Oprócz szerokiej oferty premierowych filmów amerykańskich, jak również produkcji europejskich i polskich, HBO jest współproducentem 14 polskich filmów fabularnych oraz serii rozrywkowych programów telewizyjnych "HBO na stojaka!", a także magazynu filmowego "Zobacz w HBO".
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa HBO