Nowa kampania Polsatu
"Jesień w Polsacie pod hasłem nowości"
1 września Polsat rozpoczął trzecią już w tym roku kampanie reklamową. "Jesień w Polsacie pod hasłem nowości" obejmuje najważniejsze pozycje programowe z dziedziny rozrywki, publicystyki, filmów. (więcej poniżej)
Zamów Newsletter Wirtualnemedia.pl wersja bezpłatna |
- wysyłany codziennie do 7.00 |
- aktualne wiadomości ze świata mediów, internetu i reklamy na Twój adres emailowy |
- informacje o konkursach |
- inne dodatkowe "ekskluzywne" informacje |
W pole "adres-email" należy wpisać adres emailowy i następnie zatwierdzić (trzeba wcisnąć przycisk).
Po wykonaniu tych czynności na podany adres emailowy przyjdzie email z prośbą o potwierdzenie.
| |
| |
Kampania potrwa do końca 2003 roku i swoim zasięgiem obejmie najważniejsze media ogólnopolskie takie jak radio, prasa, tygodniki kolorowe i TV guides.
- Celem kampanii jest zaprezentowanie widzom nowych, ciekawych propozycji programowych i zaproszenie do oglądania Polsatu. Jednym z założeń kampanii jest ciągłe budowanie pożądanego wizerunku Telewizji Polsat - wyjaśnia Leszek Zaborowski, dyrektor marketingu TV Polsat.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Polsatu