Noizz Food z nową kampanią wizerunkową
Rusza wizerunkowa kampania serwisu Noizz Food (Ringier Axel Springer Polska).
Kampania obejmuje przede wszystkim działania w internecie - na Facebooku oraz LinkedInie (w tym również skierowaną do klienta B2B kampanię performance). Oprócz tego zostanie przygotowany konkursowy mailing z quizem dotyczącym marki Noizz Food oraz dedykowany newsletter do klientów.
– Digital stanowi nie tylko doskonałe uzupełnienie dla tradycyjnych formatów telewizyjnych, ale pozwala również na rozszerzenie grupy docelowej o młodszych użytkowników. NOIZZ FOOD skutecznie dociera do odbiorców w wieku od 20 do 35 lat, podczas gdy wiele kulinarnych programów telewizyjnych gromadzi przed telewizorami, głównie widownię powyżej 35. roku życia – mówi Justyna Bajer, head of Noizz w Ringier Axel Springer Polska.
Kampanii będzie towarzyszyć zestaw grafik ukazujących przewagi Noizz Food, a także podkreślających wartość tych formatów w planach mediowych.
Dołącz do dyskusji: Noizz Food z nową kampanią wizerunkową