Noc Reklamożerców
23 światowa edycja Nocy Reklamożerców
Zgodnie z trendem światowym w tym roku organizacją Nocy Reklamożerców zajęło się Stowarzyszenie Agencji Reklamowych SAR. Dla Stowarzyszenia jest to kolejna, po konkursie EFFIE, wielka impreza organizowana dla środowisk reklamowo - biznesowych w Polsce. W odróżnieniu od Konkursu EFFIE mającego elitarny i profesjonalny charakter, Noc Reklamożerców jest bardzo nieformalnym i radosnym świętem, tak osób tworzących reklamę jaki i ludzi młodych, którzy w dużej mierze są jej adresatem. - mówi Paweł Tyszkiewicz - Dyrektor Zarządzający SAR"
Reklamożercy to pasjonaci i znawcy reklamy, to Młode Wilki Reklamy i Marketingu, pracownicy Agencji Reklamowych, studenci kierunków: marketing, zarządzanie, komunikacja, kierunki lingwistyczne. Rokrocznie spektakl gromadzi całe polskie środowisko reklamy, pracowników mediów, dziennikarzy, studentów. Inicjatorem zaproszenia spektaklu do Polski była Gazeta Wyborcza, która tradycyjnie obejmuje nad wydarzeniem patronat prasowy.
Formuła imprezy jest nieco inna niż w latach ubiegłych.
"Podczas wieczoru będą i inne atrakcje - powiedziała Anna Zimecka PR Manager SAR - między innymi Agencja fotograficzna Flash Press Media, główny sponsor Nocy Reklamożerców 2003, podczas imprezy zaprezentuje jedyną w Polsce kolekcję licencjonowanych klipów filmowych. Pokażemy "wizytówki" trzech kolekcji filmowych: The Image Bank Film, Archive Films oraz Photodisc Film, które jako partner Getty Images reprezentujemy w Polsce, a także najnowszy film reklamowy Getty Images, promujący całość oferty filmowej firmy. Ponadto, "na naszym stoisku będzie trwał ciągły pokaz fotografii i filmów dostępnych w ofercie Flash Press Media. Przygotowaliśmy też zestawy upominków dla gości Nocy Reklamożerców" powiedziała Katarzyna Kawa - Kierownik Marketingu Flash Press Media. Oprócz dużej dozy reklamy będzie można potańczyć podczas koncertu popularnych DJ rekomendowanych przez Radiostację - DJ Nowiki (solistki zespół FUTRO) oraz DJ Lipstick; a "Noc" i imprezy towarzyszące poprowadzi SKIBA (z zespołu Big Cyc, znany z prowadzenia programów telewizyjnych i imprez)."
W tym roku Noc Reklamożerców organizowana jest we współpracy z Multikinem, a więc spektakl będzie można obejrzeć w Multikinie na Warszawskim Ursynowie. "Noc" cieszy się niebywałym powodzeniem. W ciągu 3 tygodni sprzedaliśmy 1800 biletów i zaproszeń" - mówi Grażyna Karwacka - Marketing Manager Multikina, współorganizator imprezy.
Inne
Dołącz do dyskusji: Noc Reklamożerców