SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niewielki wzrost oglądalności „Hotelu 52”, Polsat dalej za TVP 1

Pierwsze trzy odcinki czwartego sezonu „Hotelu 52” zgromadziły przed ekranami średnio 2,54 mln widzów. Jest to wynik nieco lepszy niż w analogicznym okresie rok temu. Liderem w tym paśmie w dalszym ciągu pozostaje Jedynka.

Wspomniane 2,54 mln oglądających dało Polsatowi udział na poziomie 17,98 proc. w grupie wiekowej 4+ i 18,32 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z pierwszymi trzema odcinkami z września 2010 roku oglądalność „Hotelu 52” wzrosła o ok. 30 tys. osób. Przed rokiem serial oglądało bowiem średnio 2,51 mln widzów, a jego udział kształtował się na poziomie 17,5 proc. (powyżej 4 lat) i 19,16 proc. (16-49 lat).

W paśmie nadawania serialu Polsat, podobnie jak przed rokiem, przegrywa z telewizyjną Jedynką, która aktualnie emituje w tym czasie „Ojca Mateusza” i nowy serial „Rezydencja” (ogółem 19,76 proc. udziału w 4+). Za „Hotelem 52” uplasowały się propozycje TVN-u, czyli „W-11” i „Kuchenne rewolucje” - 16,35 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Dwójka (7,38 proc. udziału), która emituje w tym czasie siódmy sezon „Dr House’a” i filmy fabularne (raz pokazano też mecz koszykówki).  W grupie komercyjnej Polsat jest jednak liderem przed TVN-em.

Największym powodzeniem serial cieszy się wśród kobiet, widzów w średnim wieku i starszych oraz mieszkańców wsi oraz średnich miast.

„Hotel 52”  to opowieść o losach pracowników i gości tytułowego, luksusowego hotelu w Warszawie. Jego właścicielką jest Natalia Lipska (w tej roli Laura Samojłowicz), która odziedziczyła go po ojcu. Za produkcję serialu jest odpowiedzialne Akson Studio.


Widownia „Hotelu 52” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
01-09-2011 2 572 259 18,73% 19,12%
08-09-2011 2 704 511 19,06% 19,94%
15-09-2011 2 354 590 16,22% 16,00%
Średnia 2 543 787 17,98% 18,32%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP 1 2 789 869 19,76% 13,37%
Polsat-Hotel 52 2 543 787 17,98% 18,32%
TVN 2 308 188 16,35% 18,09%
TVP 2 1 041 518 7,38% 8,91%


Profil widowni „Hotelu 52”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 36,44% 76
Kobiety 63,56% 123
Wiek  4-9 1,69% 28
 10-15 3,84% 57
16 - 19 3,09% 55
20 - 24 3,71% 47
25 - 29 8,51% 96
30 - 34 8,47% 102
35 - 39 6,49% 88
40 - 44 6,71% 105
45 - 49 6,75% 98
50 - 54 14,96% 186
55 - 59 9,99% 129
60+ 25,79% 128
Wlk. miasta Wieś 43,55% 111
< 50 tys. 23,53% 98
50-100 tys. 8,96% 104
100-200 tys. 7,18% 89
> 200 tys. 16,78% 83
Zawód Top management 9,76% 112
Pracownicy średniego szczebla 16,02% 107
Pracownicy fizyczni i rolnicy 21,04% 105
Emeryci 33,14% 129
Inni 20,04% 65
Wykształcenie Podstawowe 48,24% 107
Średnie 34,06% 115
Wyższe 12,17% 97
Inne 5,53% 43


 

Dołącz do dyskusji: Niewielki wzrost oglądalności „Hotelu 52”, Polsat dalej za TVP 1

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
JOHN
Może tak do ramówki dorzucić CHIRURGÓW,póki co ramówka każdej stacji jest taka sama ,pełno polskich serialików i telenowel.Tego jest za dużo.
0 0
odpowiedź