Nie będzie zwolnień w RMF FM
Radio RMF FM nie planuje zwalniać, ani zamrażać płac swoimpracownikom. Marek Dworak - prezes Broker FM (właściciel radia RMFFM) - twierdzi jednak, że kryzys to głównie wyzwanie dla działureklamy.
Marek Dworak - prezes Broker FM - w rozmowie z portalemWirtualnemedia.pl zapewnił, że mimo kryzysu i gorszej sytuacji narynku reklamowym, RMF FM nie planuje zwalniać czy też zamrażać płacswoim pracownikom.
- W firmie kryzys przejawia się zwiększoną aktywnością izaangażowaniem na wszelkich frontach - powiedział portalowiWirtualnemedia.pl Marek Dworak. - Dział reklamy musi być bardziejprzekonywujący w pokazywaniu skuteczności radia w kampaniachreklamowych - dodał.
Zdaniem Dworaka dział reklamy stacji musi być bardziej aktywny,gdyż wiedza o tym, że reklamy zamieszczonej w RMF FM może w ciągujednego dnia wysłuchać ponad 10 mln potencjalnych konsumentówdanego produktu nie jest jeszcze powszechna. - Muszą przekonywać,że mimo znacznej obniżki cen w telewizji, reklama radiowa jestnadal tania i skuteczna - twierdzi.
Prezes Brokera jeszcze większej kreatywności oczekuje od działupromocji. Twierdzi, że pracownicy zatrudnieni w tym dziale musząbyć bardziej efektywni. - Informacja o tym, że stacje radiowewchodzące w skład naszej grupy robią atrakcyjny dla słuchaczyprogram musi dotrzeć do tych którzy jeszcze nie są o tym przekonani- mówi Marek Dworak.
RMF FM było najczęściej wybieraną stacją przez mieszkańców naszegokraju w I kwartale 2009 r., udział stacji w rynku radiowym wyniósł25,8 proc. - wynika z badania Radio Track SMG/KRC A Millward BrownCompany.
Dołącz do dyskusji: Nie będzie zwolnień w RMF FM