SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Newsweek stracił najwięcej - Wprost liderem

W lipcu 2006 roku "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. "Newsweek" ostro w dół. Zyskuje "Twój Styl" i "Przyjaciółka".

"Wprost" zwiększył w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 7 851 385 zł, czyli o 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazła się "Polityka", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 7 775 510 zł  (1,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Newsweek” – 6 mln zł (spadek o prawie 1,7 mln zł).

Czwarte miejsce utrzymał "Claudia" a na piątek awansowała "Przyjaciółka", który zanotowała spory wzrost przychodów z reklam.

 


VII.2006
TOP magazyny Koszt [zł]
Razem: magazyny 150 286 257 zł
WPROST 7 851 385 zł
POLITYKA 7 775 510 zł
NEWSWEEK POLSKA 6 035 570 zł
CLAUDIA 5 407 350 zł
PRZYJACIÓŁKA 4 992 411 zł
TWÓJ STYL 4 154 525 zł
GALA 3 974 596 zł
VIVA 3 392 088 zł
OLIVIA 3 036 948 zł
TELE TYDZIEŃ 3 035 150 zł

 


VII.2005
TOP magazyny Koszt [zł]
Razem 137 784 436 zł
NEWSWEEK POLSKA 7 690 308 zł
WPROST 7 453 247 zł
POLITYKA 6 358 010 zł
CLAUDIA 5 206 563 zł
PRZYJACIÓŁKA 4 179 310 zł
TELE TYDZIEŃ 3 689 360 zł
VIVA 3 676 577 zł
TWÓJ STYL 3 214 265 zł
GALA 2 730 220 zł
OLIVIA 2 519 198 zł

dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Newsweek stracił najwięcej - Wprost liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl