SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Network PR dla Lubella Pełne Ziarno

Agencja Network PR wygrała przetarg na przygotowanie i realizację strategii komunikacji dla nowej linii makaronów pełnoziarnistych firmy Lubella.

Przedmiotem przetargu było zaprezentowanie spójnej koncepcji działań komunikacyjnych dla makaronu Pełne Ziarno Lubelli. W zakresie działań agencji znajdzie się współpraca z mediami, partnerami firmy oraz ekspertami z zakresu żywienia.

Jednym z głównych zadań strategicznych agencji będzie zbudowanie wśród konsumentów świadomości wartości wynikających ze spożywania makaronów pełnoziarnistych oraz przedstawienie walorów smakowych tego produktu.

Dołącz do dyskusji: Network PR dla Lubella Pełne Ziarno

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl