netPR.pl stawia na agencje interaktywne
Zawarta umowa współpracy jest korzystną wymianą kompetencji pomiędzy obiema firmami. NG Interactive będzie miała możliwość skorzystania z potencjału technologicznego netPR.pl, a także oferowania biur prasowych i narzędzi komunikacji marketingowej swoim klientom. Zajmie się również wdrażaniem ich u najbardziej wymagających klientów netPR.pl.
Korzystanie z naszych technologii wymaga wysokich kwalifikacji technicznych, znacznie przewyższających te, które posiadają przeciętne polskie agencje interaktywne - mówi Marek Woźniak, twórca netPR.pl. - Dotychczasowa współpraca przekonała nas, że NG Interactive spełnia te wymagania, a ponadto potrafi projektować witryny w duchu e-PRu. Dowiodły tego projekty serwisu netPR.pl i media.netPR.pl, które na tyle spodobały się naszym klientom, że poprosiliśmy też o modernizację szaty graficznej innego należącego do netPR.pl serwisu internetPR.pl.
Aplikacja biura prasowego jest naturalnym uzupełnieniem oferty naszej firmy przekonuje Przemysław Fura, współwłaściciel NG Interactive. - Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie mediów interaktywnych i, aby sprostać temu zadaniu, musimy oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. A takim właśnie rozwiązaniem jest aplikacja biura prasowego netPR.pl. Dotychczasowa współpraca pomiędzy naszymi firmami pozwoliła zbudować zaufanie potrzebne przy współpracy przydużych projektach internetowych, dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy, która z pewnością przyniesie korzyści obu stronom.
W najbliższych tygodniach firma netPR.pl planuje zawarcie podobnych umów z innymi agencjami interaktywnymi i umożliwienie im oferowania narzędzi netPR.pl.
Inne
Dołącz do dyskusji: netPR.pl stawia na agencje interaktywne