Neonet: U nas najdroższy jest Klient (wideo)
W telewizji i outdoorze ruszyła wizerunkowa kampania reklamowaNeonet. Akcja pod hasłem "U nas najdroższy jest Klient" promujewysoką jakość obsługi i niskie ceny w tych sklepach.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa sieci RTV, AGD i IT Neonetpodkreśla, że w należących do niej sklepach dostępna jest szerokaoferta produktowa w korzystnych cenach, a klienci w ramach obsługiotrzymują profesjonalne rady zakupowe. Kampania pod hasłem "U nasnajdroższy jest Klient" ma budować wizerunek Neonet jako firmyskupionej na potrzebach i satysfakcji osób korzystających z jejusług.
Akcja od 9 marca jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TVN,TVN7, TV4 i TVP Info), outdoorze (383 tablice 5x2m wmiejscowościach, w których znajdują się sklepy Neonet) oraz wramach działań BTL (gazetki produktowe, akcje lokalne). Strategiąkampanii - zaplanowanej do końca bieżącego miesiąca - i produkcjąwykorzystanych w niej spotów zajęła się agencja Red8, a czasantenowy w telewizji zakupił dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Neonet: U nas najdroższy jest Klient (wideo)