SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nagie randki w „Adam szuka Ewy” hitem TLC

Program randkowy „Adam szuka Ewy” po czterech odcinkach przyciąga do TLC średnio 118 tys. widzów. Reality-show notuje kilkukrotnie wyższy udział od średniego udziału stacji, a kanał w czasie jego emisji pokonuje konkurencję.

Kadr z programu „Adam szuka Ewy”Kadr z programu „Adam szuka Ewy”

Średnia oglądalność czterech pierwszych odcinków randkowego programu „Adam szuka Ewy”, emitowanego na antenie TLC we wtorki o godz. 23.00 (począwszy od 4 lutego br.), wyniosła 118 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,57 proc. udziału TLC w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 1,87 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Wyniki programu są zdecydowanie wyższe od średniego dobowego udziału TLC, który w okresie od 4 do 24 lutego br. wyniósł odpowiednio 0,38 proc. i 0,51 proc.

Do tej pory największą popularnością cieszył się drugi odcinek formatu, który śledziło 122 tys. osób.

Top odcinki „Adam szuka Ewy”

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

10/02/2015

121 503

1,64%

17/02/2015

119 719

1,58%

24/02/2015

117 624

1,58%


TLC w czasie emisji nowego programu zdecydowanie wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Drugie miejsce w tym czasie wśród stacji lifestylowych zajmuje Polsat Cafe z 0,59 proc. udziału (emituje m.in. powtórki „Dobrychnocek” i „Z kamerą u Kardashianów’), a trzecie - TVN Style (0,48 proc. udziału, powtórki „Miasta kobiet” i „Magla towarzyskiego”). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia konkurencji w czasie emisji show

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TLC - Adam szuka Ewy

117 801

1,57%

1,87%

Polsat Cafe

44 455

0,59%

0,63%

TVN Style

36 297

0,48%

0,51%


W holenderskim formacie „Adam szuka Ewy” kamery śledzą ludzi randkujących bez ubrania. Bohaterem każdego odcinka jest inna para nieznających się wcześniej ludzi. Spędzają oni ze sobą nago 24 godziny na wyspie Mogo-Mogo, po czym na wyspie pojawia się kolejna lub kolejne osoby, także nie posiadające ubrań.

Randkowy program wsparty został jedną z największych kampanii reklamowych w historii TLC (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Nagie randki w „Adam szuka Ewy” hitem TLC

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
august
Ubrania jak ubrania, ale gdzie się podziały mózgi???
odpowiedź
User
pPp
Kawałek tyłka wszystko sprzeda.
odpowiedź
User
pavv
Przeprowadzając badania na 1300 gospodarstwach domowych powyższe wyniki to może być błąd statystyczny bo 2 już osoby wystarczą, aby wynik wyszedł ponad 100 tys., a 6 osób to da wynik 300 tys.
odpowiedź