'Na żywo' wraca na rynek
W czwartek tygodnik "Na żywo" - po rocznej przerwie - pojawi sięponownie w kioskach, tym razem w objętości 48 stron, cenie 1,30 złi w półmilionowym nakładzie.
Wydawnictwo Bauer, które odkupiło prawa do tytuły od AxelSpringer Polska, liczy na sprzedaż około 200 tysięcyegzemplarzy.
- Na żywo poszerza nasze portfolio w segmencie tytułówporadniczo-rozrywkowych - mówi nam Marek Lasota, wydawca pismporadniczo-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer.
W portfolio Bauera "Na żywo" plasuje się obok tygodników "Życiena Gorąco", "Twoje Imperium", "Rewia" i "Świat & Ludzie".
Redaktorem naczelnym tygodnika jest Edyta Bonisławska-Toboja(poprzednio zastępca redaktora naczelnego "Życia na Gorąco").
Strona reklamowa w tygodniku kosztować będzie 22 tysięcyzłotych.
Nowe "Na żywo" skierowane jest do młodych, aktywnych kobiet zdużych i średnich miast, szukających relaksu, oczekującychinformacji o gwiazdach i porad z różnych dziedzin życia.
Magazyn promowany będzie w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN),w tytułach Wydawnictwa Bauer, w punktach sprzedaży oraz na antenieRMF FM. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:Cia, za kreacjęWydawnictwo Bauer.
Dołącz do dyskusji: 'Na żywo' wraca na rynek