SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji

Emitowany w poniedziałkowe wieczory w TV Puls teleturniej muzyczny'Singa Dinga' osiąga lepsze wyniki oglądalności niż programynadawane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Wzrost udziałóww grupie 16-49 jest nawet ponad trzykrotny, ale audycji daleko dowidowni programów TV 4 czy TVN Siedem.

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków teleturnieju"Singa Dinga" wyniosła 89 tys. widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TVPuls w czasie emisji programu były prawie identyczne w grupiewszystkich widzów (0,59 proc.) jak w grupie komercyjnej (0,60proc.).

Emisja "Singi Dingi" polepszyła wyniki Pulsu w poniedziałkowympaśmie od 21.00 do 21.55. Rok temu, programy nadawane o tej porzegromadziły bowiem przed telewizorami średnio 52 tys. osób przyudziałach wynoszących 0,34 proc. (grupa 4+) i 0,17 proc. (grupa16-49).

Wszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR%SHR%
29-10-200778 5660,53%0,61%
05-11-200749 4260,32%0,35%
12-11-2007138 4910,93%0,85%
średnia893720,59%0,60%

W porze emisji programu "Singa Dinga" (poniedziałki 21.00) TV 4oglądało 361 tys. widzów, a TVN Siedem - 222 tys. widzów. Czwórkaemitowała wtedy program "Big Brother 4.1", a Siódemka - serial"Aniołki z piekła rodem" i filmy.

Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TV 4361 4312,39%
TVN Siedem221 7871,47%
TV Puls - Singa Dinga893720,59%

"Singa Dinga" to teleturniej muzyczny w którym biorą udział dwietrzyosobowe drużyny, złożone z znanych osób. Kapitanami obuzespołów są Michał Milowicz i Andrzej Krzywy. Drużyny muszą wykonaćróżnorodne zadanie związane ze śpiewem i tańce. Gospodarzemteleturnieju jest Wanda Kwietniewska. Produkuje go Mastiff MediaPolska.

Dołącz do dyskusji: Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl