Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji
Emitowany w poniedziałkowe wieczory w TV Puls teleturniej muzyczny'Singa Dinga' osiąga lepsze wyniki oglądalności niż programynadawane przez stację w tym samym paśmie rok temu. Wzrost udziałóww grupie 16-49 jest nawet ponad trzykrotny, ale audycji daleko dowidowni programów TV 4 czy TVN Siedem.
Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków teleturnieju"Singa Dinga" wyniosła 89 tys. widzów - wynika z danych AGB NielsenMedia Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Udziały TVPuls w czasie emisji programu były prawie identyczne w grupiewszystkich widzów (0,59 proc.) jak w grupie komercyjnej (0,60proc.).
Emisja "Singi Dingi" polepszyła wyniki Pulsu w poniedziałkowympaśmie od 21.00 do 21.55. Rok temu, programy nadawane o tej porzegromadziły bowiem przed telewizorami średnio 52 tys. osób przyudziałach wynoszących 0,34 proc. (grupa 4+) i 0,17 proc. (grupa16-49).
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR% | SHR% |
29-10-2007 | 78 566 | 0,53% | 0,61% |
05-11-2007 | 49 426 | 0,32% | 0,35% |
12-11-2007 | 138 491 | 0,93% | 0,85% |
średnia | 89372 | 0,59% | 0,60% |
W porze emisji programu "Singa Dinga" (poniedziałki 21.00) TV 4oglądało 361 tys. widzów, a TVN Siedem - 222 tys. widzów. Czwórkaemitowała wtedy program "Big Brother 4.1", a Siódemka - serial"Aniołki z piekła rodem" i filmy.
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR% |
TV 4 | 361 431 | 2,39% |
TVN Siedem | 221 787 | 1,47% |
TV Puls - Singa Dinga | 89372 | 0,59% |
"Singa Dinga" to teleturniej muzyczny w którym biorą udział dwietrzyosobowe drużyny, złożone z znanych osób. Kapitanami obuzespołów są Michał Milowicz i Andrzej Krzywy. Drużyny muszą wykonaćróżnorodne zadanie związane ze śpiewem i tańce. Gospodarzemteleturnieju jest Wanda Kwietniewska. Produkuje go Mastiff MediaPolska.
Dołącz do dyskusji: Muzyczny show Pulsu podwyższył widownię stacji