Multimedia wybrała Microsoft
Realizacja przez CSF Polska wdrożenia systemu Microsoft Axapta umożliwi konsolidację działalności Grup Multimedia Polska i TeleNet Polska
Multimedia Polska i TeleNet Polska działające w Grupie Kapitałowej zawarły z CSF Polska ramową umowę na wdrożenie licencji i oprogramowania Microsoft Axapta - poinformowała spółka wortal Wirtualnemedia.pl.
- Ofertę firmy CSF Polska wybraliśmy po bardzo wnikliwych i szczegółowych analizach propozycji wiodących dostawców i ocenie funkcjonalności najnowszej generacji aplikacji klasy ERP - mówi Arkadiusz Dorynek, Wiceprezes Zarządu Grupy Multimedia Polska.
Wdrożenie kompleksowego pakietu Microsoft Axapta pomoże nam kontynuować z sukcesem procedury połączenia struktur Grup Multimedia Polska i Telenet Polska. W kolejnych miesiacach zasięg naszej flagowej oferty Triple Play, funkcjonującej na rynku jako multiPAK (telewizja kablowa, internet, telefonia stacjonarna), będzie systematycznie rozszerzany i obejmując kolejne miasta dostarczy nam nowych danych, analizę których wspomoże system Axapta. Nowoczesne narzędzie informatyczne jest nam niezbędne w procesie konsolidacji rozbudowanej struktury Grupy Multimedia oraz znacznie ulatwi proces wprowadzenia spółki na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych - dodaje Arkadiusz Dorynek.
- Podjęcie współpracy z Grupą Multimedia i TeleNet pokazuje, że oferta CSF Polska oparta o funkcjonalność aplikacji Microsoft Axapta jest w stanie sprostać oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników - mówi Piotr Fałek, Prezes Zarządu CSF Polska.
- Chciałbym dodać że, poza wymieniomymi już zaletami zastosowania Microsoft Axapta, objęcie zasięgiem działania systemu kilkudziesięciu lokalizacji i grona kilkuset jednoczesnych użytkowników pozwoli Grupie Multimedia i TeleNet na stałą i efektywną koordynację rozległych działań inwestycyjnych związanych z rozbudową i utrzymaniem infrastruktury technicznej. Wykorzystanie w tym celu funkcjonalności modułów Zaawansowane Zarządzanie Projektami potwierdza przydatność Axapty także w tym obszarze oraz pozytywną ocenę dotychczasowego doświadczenia zaprezentowanego przez nasz zespół - podsumowuje Piotr Fałek
Multimedia Polska są drugim co do wielkości operatorem sieci telewizji kablowej - ich sieć obejmuje 90 miast na terenie całego kraju. Z usług spółki korzysta prawie 500 tys. abonentów w 90 miastach na terenie Polski. Firma jest także największym dostawcą usług internetowych wśród operatorów telewizji kablowej, grupa internautów liczy ponad 70 tys. osób. Spółki tworzące Grupę TeleNet zostały zintegrowane operacyjnie w jednolitą strukturę z jednym ośrodkiem decyzyjnym. Ich cel to aktywna działalność na rynku połączeń międzystrefowych i międzynarodowych, rozbudowa sieci szkieletowych, modernizacja i rozbudowa sieci dostępowych pod kątem zwiększenia sprzedaży usług szerokopasmowego stałego dostępu do internetu w technologii xDSL, uruchomienie i obsługa ogólnopolskiej sieci sprzedaży usług telekomunikacyjnych realizowanych poprzez system pre-paid oraz uruchomienie centrum płatnych usług w sieciach IP.
Dołącz do dyskusji: Multimedia wybrała Microsoft