MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw w przetargu POT na kampanię promującą Polskę
Agencje MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw złożyły oferty w przetargu Polskiej Organizacji Turystycznej na realizację odsłonowej kampanii zasięgowej promującej Polskę jako destynację turystyczną.

Budżet, jaki na realizację tych działań chce przeznaczyć POT wynosi dokładnie 295,5 tys. zł brutto. MullenLowe MediaHub złożyła ofertę z ceną 98,4 tys. zł, a Mediaplus Warsaw – z kwotą 206,8 tys. zł.
Celem zaplanowanej kampanii jest wzrost postrzegania Polski jako destynacji turystycznej wśród osób, które wcześniej odwiedziły Węgry lub Czechy albo szukają ofert turystycznych w tych krajach. Działania mają zostać zrealizowane w okresie od sierpnia do października br.
Mają obejmować reklamy w tzw. serwisach bookingowych w takich krajach, jak Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy, Hiszpania, Holandia i Austria.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub i Mediaplus Warsaw w przetargu POT na kampanię promującą Polskę