MTV wybrało Britney Spears
Historyczne wydarzenie w MTV
Działania promocyjne, związane z trasą koncertową Britney Spears zakładają m.in. intensywną kampanię we wszystkich oddziałach MTV. Widzowie będą mieli możliwość przyjrzenia się z bliska poczynaniom wokalistki, przygotowaniom do koncertów, obejrzenia serii ekskluzywnych wywiadów z Britney oraz jej teledysków. MTV Polska wyemituje m.in. programy z cyklu MTV Za Kulisami i MTV Becoming poświęcone wokalistce. Dodatkowo na stronie www.mtv.com będzie można dowiedzieć się więcej o akcji charytatywnej na rzecz fundacji Britney Spears, aktywnie wspierającej młodzież utalentowaną artystycznie.
"Jestem niezwykle podekscytowana faktem, że dzięki tej trasie będę mogła dotrzeć do tak wielu fanów na całym świecie oraz że to właśnie MTV będzie mi w niej towarzyszyć" -- powiedziała Britney Spears.
Również dyrekcja MTV w Stanach Zjednoczonych nie kryje entuzjazmu. Britney stała się sławna dzięki MTV. Dzięki 43 lokalnym oddziałom na świecie i 28 stronom internetowym jedynie MTV jest w stanie zapewnić artyście międzynarodowy rozgłos. Nic więc dziwnego, że w promocji nowego albumu Spears połączyła siły właśnie z MTV.
Trasa "Onyx Hotel Tour" promuje czwarty krążek wokalistki, "In The Zone", który w ciągu miesiąca od daty wydania osiągnął status platynowej płyty po obu stronach Atlantyku.
Viacom
Dołącz do dyskusji: MTV wybrało Britney Spears