MSL dla tureckiego producenta słodyczy Eti
Agencja MSL rozpoczyna współpracę z turecką firmą z branży spożywczej Eti. To wynik wygranego przetargu.
Zespół MSL odpowiada za komunikację korporacyjną klienta i wsparcie wprowadzania na rynek nowych produktów. Po stronie agencji za współpracę odpowiadają Aleksandra Ciok, account director oraz Joanna Szpatowicz, senior account executive.
- Mamy bardzo ambitne plany rozwoju w Polsce. Przed nami kolejne miesiące intensywnej pracy: dalszego rozwoju struktur firmy, wprowadzania nowych produktów na lokalny rynek i ich szerokiej promocji. Bardzo cieszymy się, że będziemy mieć wsparcie doświadczonego partnera jakim jest MSL, którego wiedza i kreatywność z pewnością pomogą nam wyróżnić się spośród konkurencji również w tym obszarze działalności - komentuje Magdalena Słomczewska-Klimiuk, product portfolio manager Eti w Polsce.
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Eti w Polsce zaczęła działać na początku ubiegłego roku. W swoim portfolio ma 45 marek i około 300 produktów. Na polskim rynku sprzedaje batony, herbatniki, ciastka, ciasta i schłodzone przekąski.
Obsługą budżetu mediowego firmy zajmuje się na polskim rynku OMD Macroscope. Latem ub.r. Eti zaczęła kampanię reklamową batonów Wanted.
Dołącz do dyskusji: MSL dla tureckiego producenta słodyczy Eti