MRM Worldwide: zmieniony dział technologii i własny program do trafficowania
Agencja MRM Worldwide zakończyła przebudowę swojego działu technologicznego. Ponadto firma wdraża własne rozwiązanie wspomagające trafficowanie.
Przebudowany dział technologiczny MRM Worldwide składa się z sześciu osób: Jarosława Dobrowolskiego (architekta informacji), Adama Zakrzewskiego (front-end developera), Michała Siemińskiego i Bartosza Bieleckiego (back-end developerów), Piotra Polita (flash developera) i Michała Bogdana (system administratora). Kieruje nimi technology manager Arkadiusz Barański, który dotychczas pełnił funkcję szefa flasha.
Jednocześnie MRM Worldwide wprowadza własne rozwiązanie wspomagające proces trafficowania. Narzędzie ma usystematyzować zlecenia, kontrolę i planowanie wykorzystania zasobów oraz zintegrować raportowanie prac z systemami finansowymi firmy. Oprogramowanie zostało już wdrożone w działach technologii i architektury informacji, a obecnie jest wprowadzane do działu kreacji. Za projekt ten odpowiada Michał Mann.
Dołącz do dyskusji: MRM Worldwide: zmieniony dział technologii i własny program do trafficowania