Mr Target zareklamuje Podlaskie za 2,5 mln zł
Agencja Mr Target zajmie się kampanią promocyjną województwa podlaskiego w ramach projektu „Podlaskie - odwieczna potrzeba natury”.
Wartość zawartego kontraktu opiewa na kwotę ponad 2,5 mln zł. W przetargu wpłynęło łącznie osiem ofert. Oprócz Mr Target złożyli je także: Pimedia Przemysław Kozok, agencja reklamowa CzArt, Fabryka Komunikacja Społecznej, Admis, Media Group, Mastermind, Ecorys Polska. Wybrana agencja będzie pracować dla władz województwa podlaskiego przez około 5 miesięcy.
Kampania ma promować region jako wyjątkowo atrakcyjny na tle innych regionów Polski oraz kreować pozytywną i silną markę Podlaskiego poprzez różnorodność atrakcji, walorów oraz form spędzania czasu wolnego.
Akcja ma obejmować telewizję (spoty, programym product placement w programach śniadaniowych), radio, prasę, internet, kina i outdoor. Terminu jej realizacji nie podano.
Dołącz do dyskusji: Mr Target zareklamuje Podlaskie za 2,5 mln zł