Młodzi kochają nowinki techniczne
Dzieci i młodzież, niezależnie od miejsca zamieszkania kochająnowinki techniczne. Nie jest to jednak miłość do techniki samej wsobie. Telefony komórkowe, iPody i inne gadżety postrzegane są jakoczynniki podkreślające status społeczny posiadacza.
Takie wnioski płyną z badania przeprowadzonego przez Microsoft iMTV.
Technologia ułatwia kontakty ze znajomymi, pozwala zdobyć nowychprzyjaciół, a także pozwala łatwiej wyrazić swoje uczucia.
Dobrą informacją dla marketingowców jest to, że młodzi ludzienie przeglądają sieci tak "po prostu". Oni szukają i pragnązdobywać informacje.
Według innych badań są bardziej skłonni słuchać rad przyjaciół iznajomych na temat konkretnego produktu, niż polegać tylko naprestiżu marki. Nie wystarczy już samo uruchomienie strony www. Coraz większego znaczenia nabiera istnienie wewnątrz społecznościinternetowych, fora tematyczne, pomoc w rozwiązywaniu potencjalnychproblemów, itp.
Dołącz do dyskusji: Młodzi kochają nowinki techniczne
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RNC6CMazjR0