„#stopfejkfriends” w akcji Ministerstwa Zdrowia przeciw paleniu przez młodych
Ministerstwo Zdrowia prowadzi kampanię społeczną pod hasłem „#stopfejkfriends” przestrzegającą młode osoby przed paleniem papierosów i e-papierosów. Akcję resort przygotował wspólnie z agencją Fabryka Komunikacji Społecznej.
Głównym bohaterem spotów jest chłopak symbolizujący nałóg nikotynowy. Opowiada o swoim koledze, u którego palenie papierosów i e-papierosów wywołało negatywne konsekwencje zdrowotne.
Spoty kończą się sloganami „#stopfejkfriends” i „Papieros i e-papieros to fałszywi przyjaciele”.
Kampania obejmuje spot trwający ponad minutę i kilka krótszych klipów przygotowanych m.in. do emisji na platformach społecznościowych.
Akcja została sfinansowana ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych (w ramach Narodowego Programu Zdrowia na lata 2016-2020), którym dysponuje minister zdrowia.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.
Dołącz do dyskusji: „#stopfejkfriends” w akcji Ministerstwa Zdrowia przeciw paleniu przez młodych