„Milion w Minutę” ogląda 2,37 mln widzów, TVN przegrywa tylko z Polsatem
Pierwsze trzy odcinki nowego programu „Milion w Minutę” oglądało w poniedziałkowe wieczory 2,37 mln widzów. Nie wystarczyło to jednak TVN, aby pokonać - emitowane w tym samy czasie - filmowe pasmo Polsatu, ale show podniósł wyniki stacji w porównaniu do ub.r.
Po trzech odcinkach „Milion w Minutę” ma średnią oglądalność na poziomie 2,37 mln widzów przy udziale 19,06 proc. (w grupie wiekowej 4+) i 20,04 proc. (w grupie wiekowej 16-49) - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Program pozwolił tym samym TVN-owi podnieść oglądalność, która przed rokiem o tej porze - gdy nadawano „Szymon Majewski Show” - wynosiła 2,24 mln (udział odpowiednio: 17,43 i 19,38 proc.).
Liderem w porze nadawania „Miliona w Minutę” pozostaje jednak Polsat, który wówczas emituje filmy fabularne w ramach pasma „Mega Hit” i ma udział na poziomie 23,2 proc. wśród wszystkich widzów. Trzecie miejsce zajmuje natomiast Dwójka (udział 18,19 proc.), nadająca kulisy serialu „M jak Miłość” oraz program publicystyczny „Tomasz Lis na żywo”. Czwarta Jedynka ma 7,87 proc. udziału. W grupie 16-49 także liderem jest Polsat z wynikiem 30,49 proc., TVN jest tutaj również wiceliderem.
Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program najchętniej oglądają kobiety, ludzie w wieku średnim i starsi, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.
„Milion w Minutę” to nowość w jesiennej ramówce stacji. W każdym odcinku na uczestników czekają nietypowe zadania, z którymi muszą sobie poradzić w 60 sekund, by wygrać tytułowy milion złotych. Prowadzącym programu jest Marcin Prokop znany m.in. z talent-show „Mam Talent” oraz „Dzień Dobry TVN”. Format produkuje Rochstar.
Widownia programu “Milion w Minutę” odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
AMR | SHR % | SHR % | |
05-09-2011 | 2 393 908 | 19,59% | 21,75% |
12-09-2011 | 2 435 080 | 19,66% | 20,65% |
19-09-2011 | 2 282 808 | 17,96% | 17,73% |
Średnia | 2 370 777 | 19,06% | 20,04% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji show
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
Polsat | 2 878 248 | 23,20% | 30,49% |
TVN | 2 370 777 | 19,06% | 20,04% |
TVP2 | 2 256 552 | 18,19% | 13,14% |
TVP1 | 975 946 | 7,87% | 6,36% |
Profil widowni
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 38,65% | 80 |
Kobiety | 61,35% | 118 | |
Wiek | 4-9 | 1,85% | 31 |
10-15 | 3,34% | 49 | |
16 - 19 | 4,08% | 73 | |
20 - 24 | 5,11% | 65 | |
25 - 29 | 11,16% | 125 | |
30 - 34 | 9,32% | 113 | |
35 - 39 | 5,89% | 80 | |
40 - 44 | 7,33% | 114 | |
45 - 49 | 5,45% | 79 | |
50 - 54 | 9,04% | 112 | |
55 - 59 | 11,57% | 149 | |
60+ | 25,86% | 128 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 26,58% | 68 |
< 50 tys. | 26,82% | 112 | |
50-100 tys. | 8,75% | 102 | |
100-200 tys. | 10,44% | 129 | |
> 200 tys. | 27,41% | 136 | |
Zawód | Top management | 6,95% | 80 |
Pracownicy średniego szczebla | 17,23% | 115 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 21,05% | 105 | |
Emeryci | 32,70% | 127 | |
Inne | 22,06% | 72 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 54,28% | 120 |
Średnie | 29,70% | 100 | |
Wyższe | 10,83% | 86 | |
Inne | 5,19% | 41 |
Dołącz do dyskusji: „Milion w Minutę” ogląda 2,37 mln widzów, TVN przegrywa tylko z Polsatem