Michał Szczerba: z Lemon Sky do Socialyse
Michał Szczerba objął funkcję head of social w agencji Socialyse (należącej do Havas Media Group). Wcześniej pracował m.in. w Lemon Sky, Wutees.pl, OS3 Group i Blomedia.pl.

Jako head of social w Socialyse Michał Szczerba od początku grudnia odpowiada za rozwój działalności firmy w Polsce zarówno pod kątem operacyjnym, jak i poszerzania kompetencji. Jego pierwszym ważnym zadaniem jest koordynacja wdrożenia platformy do zarządzania działaniami social media. Platforma, opracowana we współpracy z francuskim biurem Socialyse, umożliwia zaawansowany pomiar i optymalizację efektów działań prowadzonych w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Facebooku.
Head of social to nowa funkcja w Socialyse.
Michał Szczerba poprzednio przez półtora roku pełnił funkcję senior strategy plannera w Lemon Sky, obsługując marki takie jak Tymbark, Winiary, Bayer, National Geographic Channel i Leroy Merlin. Wcześniej pracował w agencjach Ostryga (należącej do OS3 Group) i Wutees.pl, był marketing managerem serwisów Spryciarze.pl i Gametrade.pl oraz pracował w dziale marketingu Blomedia.pl. Z branżą internetową jest związany od 2006 roku.
Dołącz do dyskusji: Michał Szczerba: z Lemon Sky do Socialyse