„Miasto moje...” w warszawskiej kampanii piwa Królewskie
W Warszawie i okolicach od początku marca trwa kampania reklamowa piwa Królewskie (Grupa Żywiec). Akcję, pod hasłem „Miasto moje...”, przygotowały agencja Men at Work i dom mediowy MediaVest.
Reklamy Królewskiego z hasłem „Miasto moje...” pokazują panoramę Warszawy z jej najbardziej charakterystycznymi i rozpoznawalnymi elementami, m.in. stadionem Legii, której Królewskie jest od 10 lat sponsorem. Kampania ma podkreślać bliski związek marki ze stolicą i jej mieszkańcami. Towarzyszy jej promocja, w której do wygrania są gadżety związane z Królewskim.
Działania reklamowe obejmują prasę, outdoor (billboardy, citylighty, reklamy w pociągach, autobusach i przejściach podziemnych) oraz materiały POS w punktach sprzedaży i lokalach gastronomicznych. Akcja potrwa trzy miesiące, przy czym najintensywniej będzie prowadzona w marcu.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Men at Work, a media kupił dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: „Miasto moje...” w warszawskiej kampanii piwa Królewskie
Jaki kontekst, content, do czedo się odnosimy?
Do pustego refrenu.