Mega Rodzinka na feriach reklamuje pakiety UPC (wideo)
Sieć kablowa UPC Polska rozpoczęła nową odsłonę kampanii reklamowej z udziałem Mega Rodzinki. Promuje ona pakiety telewizji z internetem, które dostępne są od 19,50 zł miesięcznie.
W spocie reklamowym Mega Rodzinka (w role rodziców wcielają się Sylwia Gliwa i Tomasz Sobczak) przyjeżdża w góry na ferie na nartach. Okazuje się jednak, że wyciąg nie działa, a zamiast śniegu pada deszcz. Dlatego bohaterowie wracają i wybierają spędzanie czasu przed telewizorem i smartfonem oglądając zimę w kanałach z oferty UPC.
Kampania reklamowa ruszyła w poniedziałek 8 lutego br. Prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie (portale oraz social media). Za kreację odpowiada agencja Heart & Brain, media zakupił dom mediowy OMD, za działaniami BTL zajęła się firma Arip.
Sieć kablowa UPC Polska na koniec września ub.r. miała 1,19 mln abonentów usług telewizyjnych.
Dołącz do dyskusji: Mega Rodzinka na feriach reklamuje pakiety UPC (wideo)