Marka roku i marketer roku
Magazyn "Media i Marketing Polska" od ośmiu lat przyznaje Tytuły Roku za wyróżniającą się działalność na rynku. Są one wynikiem całorocznych obserwacji dziennikarzy "Media i Marketing Polska" i szczegółowych analiz, przeprowadzanych w ramach realizacji kolejnych branżowych Raportów Specjalnych. W tym roku po raz pierwszy redakcja wybrała Marketera Roku oraz - w ścisłej współpracy z instytutem badawczym SMG/KRC A Millward Brown Company - Markę Roku.
Marka Roku: Saga (Unilever Polska)
Za wynik przemyślanego pozycjonowania, efektywną kampanię reklamową i kreatywne działania BTL. W roku 2002 wartość sprzedaży herbaty Saga wzrosła o 46 proc., a udziały ilościowe o 50 proc. W działaniach marketingowych znaczącą rolę odegrała agencja J. Walter Thompson/Partintex, obsługująca markę od chwili jej wejścia na rynek w roku 1997.
Marketer Roku: Maspex Wadowice
Za osiągnięcie w 2002 roku najlepszych wyników w segmencie soków, nektarów i napojów i za zdobycie prawie jednej trzeciej tego rynku; za zdrową dynamikę wzrostu przychodów, inteligentny rozwój portfolio produktów i efektywny marketing. Za to także, że jako jedna z niewielu polskich spółek systematycznie i skutecznie wchodzi na rynki zagraniczne.
Dołącz do dyskusji: Marka roku i marketer roku