Marka Pelo dostępna dla szerszej grupy klientów
Od nadchodzącego sezonu wiosna - lato 2004 firma Pelo - producent ekskluzywnej odzieży męskiej - wprowadza dodatkową linię ubrań P2 skierowaną także do klientów o mniej zasobnych portfelach. Pozwoli to firmie zagospodarować średnią półkę cenową.
Linia P2 składa się ze sportowych lekkich dzianin, koszul oraz kurtek, które są oferowane w wyjątkowo korzystnych cenach. Pierwsza seria tej kolekcji obejmuje kurtki dziane z aplikacjami dżinsowymi i skóropodobnymi oraz modne lekkie dzianiny o różnych krojach i wykończeniach pod szyją, np. okrągłych, w płytkie serki czy polo z zapięciem na suwak lub na guziki.
Zgodnie z trendami mody, które będą obowiązywały wiosną i latem 2004, w kolorystyce ubrań dominują zestawienia koloru piaskowego ze złamana bielą, granatem, brązem, beżem, czernią i antracytem. Barwą kontrastową, która łączy kolory kolekcji jest pomarańczowy.
Dołącz do dyskusji: Marka Pelo dostępna dla szerszej grupy klientów