'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców we wrześniu 2008roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" we wrześniu br. wyniosła 103 811egz. i była o 4 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam Dziecko" (WydawnictwoBauer), który we wrześniu sprzedał się w ilości 87 235 egz. (spadeko 18 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko" (AgoraSA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 78 980 egz. (spadek o 40proc.).
wrzesień | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Mamo,to ja | 103 811 | 99 426 |
MamDziecko | 87 235 | 106 108 |
Dziecko | 78 980 | 129 510 |
Twojedziecko | 61 746 | 53 070 |
M jakmama | 61 154 | 47 724 |
Rodzice | 51 870 | 55 687 |
Porównując dane z września br. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"M, jak mama".
2008 | ||
wrzesień | sierpień | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo,to ja | 103 811 | 95 270 |
MamDziecko | 87 235 | 88 775 |
Dziecko | 78 980 | 82 812 |
Twojedziecko | 61 746 | 54 903 |
M jakmama | 61 154 | 43 188 |
Rodzice | 51 870 | 45 280 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Dziecko' ostro w dół