Małgorzata Jakimowicz client service directorem w TalentMedia
Małgorzata Jakimowicz, wcześniej account supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko client service directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).
![Małgorzata Jakimowicz](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/małgorzatajakimowicz-655.jpg)
Jakimowicz jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów client service, strategii, kreacji oraz produkcji. Przejęła część obowiązków Piotra Łuczaka, który we wrześniu złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu grupy LTTM, odpowiedzialnego za agencję TalentMedia.
- Z Gosią już wcześniej pracowaliśmy prawie ramię w ramię. Rozwijając się w ramach holdingu Mediacap SA, zarówno grupa S/F i grupa LTTM, czyli odpowiednio agencje Scholz & Friends i TalentMedia, działają w duchu synergii. Nasze ambicje i plany są sobie bliskie. Doceniam znaczące doświadczenie, które Gosia posiada w nadzorowaniu pracy zespołów i zarządzaniu kampaniami marketingowymi dla brandów z różnych sektorów. Cieszę się, że obecnie to właśnie w TalentMedia pełni kluczową rolę i tym samym wesprze nas w oferowaniu jeszcze lepszej jakości usług dotychczasowym i nowym klientom - komentuje Paweł Stano, CEO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).
Przed dołączeniem do TalentMedia Małgorzata Jakimowicz przez 4 lata była odpowiedzialna za prowadzenie projektów nowo biznesowych oraz zarządzanie zespołem w ramach obsługi kampanii marketingowych w agencjach Scholz & Friends i The Digitals (Grupa S/F).
Jako account supervisor Jakimowicz koordynowała projekty dla klientów takich jak Polkomtel, Maspex, PKN Orlen, Kompania Piwowarska czy Wirtualna Polska. Wcześniej związana była również z 180heartbeats + Jung v. Matt, Saatchi & Saatchi IS oraz Change Integrated.
Zwolnienia w LTTM, koniec Mellon Media
W związku ze spowolnieniem gospodarczym wywołanym przez epidemię koronawirusa w LTTM zmniejszono zatrudnienie o ok. 9 proc. - Zmiany objęły kilkanaście osób z różnych działów i na różnych stanowiskach. W niektórych przypadkach dokonaliśmy przesunięć pomiędzy działami lub ograniczyliśmy zakres współpracy na czas kryzysu. Niestety, w kilku zmuszeni byliśmy rozwiązać umowy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Stano.
Firma zaznaczyła, że zaczęła też renegocjacje stawek z dostawcami usług.
W lipcu LTTM zamknęła spółkę Mellon Media zajmującą się produkcją autorskich treści na YouTube’a. - Kryzysowa sytuacja, wynikająca bezpośrednio z pandemii Covid-19, niestety negatywnie wpłynęła na rozwój innowacji, wymagających pokaźnych nakładów finansowych - uzasadnił Krystian Botko.
W drugim kwartale br. holding Mediacap (oprócz LTTM należą do niego Grupa S/F i IQS) zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 22,9 proc. do 23,8 mln zł oraz zysku netto z 1,33 mln zł do 757 tys. zł. - Mamy poczucie, że najgorszy impakt Covid 19 jest już za nami a równocześnie część wniosków z tej nieprzewidzianej sytuacji pomoże nam w rozwoju na przyszłość - skomentował zarząd firmy.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Jakimowicz client service directorem w TalentMedia