Mała oglądalność, dużo reklam czyli tvn meteo
Stacja tvn meteo nie przekonała do siebie widzów
Coraz więcej firma zaczyna reklamować się w tvn meteo, mimo, że stacja ciągle ma niewielka oglądalność.
Jak informuje nadawca od 7 lipca 2003 na antenie tvn meteo ruszyła kampania Telekomunikacji Polskiej, dotycząca tanich połączeń międzynarodowych (spoty pełnoekranowe). Kampania będzie trwać do 3 sierpnia.
Natomiast od 3 lipca 2003 r., rozpoczęła się również w TVN meteo duża kapania PLUS GSM promująca numer ratunkowy WOPR i PLUS GSM. Akcja emitowana jest na antenie TVN meteo w formie tradycyjnych spotów w głównym oknie na podzielonym ekranie oraz w formie telebanerow flashowych. Kampania potrwa do 17 sierpnia 2003.
TVN meteo wystartowała na początku maja, ale jak na razie stacja nie przekonała do siebie widzów. Jak wynikach z danych AGB Polska, w czerwcu średnio 381910 widzów miało codziennie kontakt ze stacją. Dla porównania liczba widzów dla innych nowych stacji TV Pilot i TV Centrum wyniosło odpowiednio 315551 i 330834.
Tymczasem lider na rynku TVP 1 może pochwalić się 23 965 629 widzów a najsłabsza Polonia 1 - 1 173 955 osób mających codziennie kontakt ze stacją.
Co sądzisz o nowym kanale grupy ITI - TVN Meteo? - oto odpowiedzi 1052 czytelników portalu Wirtulnemedia.pl w ankiecie przeprowadzonej w dniach 25 czerwiec - 7 lipiec.
beznadziejny 31.84 %
ciekawy 31.44 %
może być 25.75 %
nie mam zdania 10.98 %.
Dołącz do dyskusji: Mała oglądalność, dużo reklam czyli tvn meteo