„Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma
W obecnym sezonie „Magazyn Expressu Reporterów” ogląda średnio 2,61 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 130 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 3 do 24 września br. wyniosła 2,61 mln osób. Przełożyło się to na 20,84 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 14,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.45.
„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 130 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 2,74 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 23,23 proc. oraz 18,22 proc. (więcej na ten temat).
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (16,04 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (9,95 proc; filmy fabularne i serial „Kości”), a czwarta - TVP1 (9,80 proc.; „Po prostu”, filmy fabularne, mecz piłki nożnej oraz magazyn „Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o… giełdzie”).
W grupie komercyjnej (16-49) TVP2 zajmuje drugie miejsce, a liderem jest TVN.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów |
2 612 108 |
20,84% |
14,28% |
TVN |
2 010 686 |
16,04% |
18,76% |
Polsat |
1 247 345 |
9,95% |
11,50% |
TVP1 |
1 227 796 |
9,80% |
8,46% |
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” ma 2,6 mln widzów. TVP2 liderem pasma