SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Luksus przewraca w głowach” w promocji wódki Luksusowej

Pod hasłem „Luksus przewraca w głowach” rozpoczęła się promocja wódki Luksusowej (produkowanej przez Pernod Ricard). Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencję Lowe GGK.

Warunkiem udziału w promocji „Luksus przewraca w głowach” jest kupno przynajmniej jednej butelki wódki Luksusowej oraz zachowanie dowodu tego zakupu. Następnie należy odpowiedzieć SMS-owo na pytanie „Jak na Ciebie wpływa luksus?”. W akcji - rozpoczętej 15 września, a zaplanowanej do 15 listopada - do wygrania są koszulki (codziennie 10), a także posrebrzane grille i zestawy 4 srebrnych kieliszków.

Promocję wspiera kampania reklamowa, w ramach której butelki Luksusowej zostały umieszczone na półkach sklepowych do góry dnem. Ponadto do butelek i kartonów dodano odpowiednie podstawki, a w sklepach eksponowane są materiały POS. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lowe GGK.

Dołącz do dyskusji: „Luksus przewraca w głowach” w promocji wódki Luksusowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl