Lepsze wyniki Interia.pl
Interia.pl utrzymuje imponującą dynamikę wzrostu gotówkowych przychodów
Od początku roku do końca listopada suma przychodów gotówkowych portalu o 59% przewyższyła sumę analogicznych przychodów osiągniętych w identycznym okresie zeszłego roku.
Gotówkowe przychody INTERIA.PL ze sprzedaży reklamy w listopadzie 2004 r. były o 121% wyższe od przychodów z tego samego tytułu w listopadzie ubiegłego roku. Jeszcze wyższa, niż w przypadku tylko reklamy, była dynamika wzrostu wszystkich przychodów gotówkowych portalu. W listopadzie br. przychody te były o 141% wyższe od osiągniętych w listopadzie 2003 r - czytamy w komunikacie prasowym.
- Wyniki INTERIA.PL są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej przez Zarząd strategii działania, nakierowanej na szybki organiczny wzrost portalu - komentuje sukcesy spółki Jacek Pasławski, Prezes Zarządu. - Jestem szczególnie zadowolony mogąc odnieść nasze dane o przychodach do danych publikowanych przez naszą bezpośrednią konkurencję i widzę, że rośniemy zdecydowanie szybciej oraz powiększamy udział w rynku.
W listopadzie INTERIA.PL udostępniła szereg nowości bardzo pozytywnie ocenianych przez użytkowników Internetu. Wprowadzając w interfejsie WWW kont e-mail (http://poczta.interia.pl/) funkcjonalność zbliżoną do popularnych programów pocztowych portal zapoczątkował nowy trend w rozwoju i jakości usług poczty elektronicznej w Polsce. Zbiór serwisów e-commerce portalu rozszerzył się również o witrynę umożliwiającą dobór i zakup przez Internet opon samochodowych (http://opony.interia.pl/).
Na serwerach emisyjnych pojawiła się też gruntownie zmodernizowana i odświeżona graficznie wersja serwisu Muzyka (http://muzyka.interia.pl/), w której struktura nawigacyjna serwisu została usprawniona i dostosowana do wymagań multimedialnego kierunku rozwoju portalu. W INTERIA.PL udostępniony został też serwis poświęcony plebiscytowi na Przebój Roku (http://przebojroku.interia.pl/), w którym po raz pierwszy w dotychczasowej historii akcji można nie tylko posłuchać nominowanych piosenek, ale również obejrzeć ich teledyski.
Z początkiem grudnia INTERIA.PL jako pierwszy z polskich portali uruchomiła sklep z muzyką online (http://www.melo.pl/). Udostępniona platforma pozwala na sprzedaż muzyki w całości przez Internet, tworząc tym samym na polskim rynku nowy kanał dystrybucji nagrań. W momencie inauguracji działalności w sklepie zakupić można było około 2 tysięcy utworów. Wkrótce repertuar ma zostać wzbogacony zasobami dużych wytwórni muzycznych.
- Wierzę, że determinacja w udostępnianiu użytkownikom kolejnych usług, które planujemy uruchomić w najbliższym czasie, zaowocuje jeszcze bardziej dynamicznym wzrostem przychodów z reklamy i z pozostałych sfer działalności portalu, a tym samym dalszym zwiększaniem naszego udziału w rynku - przekonuje Jacek Pasławski.
Według badania NetTrack instytutu SMG/KRC w trzecim kwartale br. wskaźnik znajomości spontanicznej portalu w grupie użytkowników Internetu kształtował się na poziomie 55% a znajomość wspomagana marki wyniosła 78%. Zgodnie z audytem oglądalności stron internetowych systemem gemiusTraffic w listopadzie portal INTERIA.PL odwiedziło 8,2 mln unikalnych użytkowników, którzy powracali na strony portalu 47,6 mln razy w ciągu miesiąca i spędzali na stronach portalu średnio 1 godzinę 22 minuty. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku oznacza to wzrost liczby unikalnych użytkowników portalu o 39,3%.
Dołącz do dyskusji: Lepsze wyniki Interia.pl