„Lech na zimę” - puszki piwa Lech Premium z górskimi krajobrazami
Kompania Piwowarska w ramach akcji „Lech na zimę” wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję puszek piwa Lech Premium. Są inspirowane górskimi krajobrazami.
Autorami zimowych projektów puszek Lecha Premium są graficy Zuza Sadlik i Michał Adamiec.
W ramach kampanii przygotowano też przewodnik po najciekawszych miejscach i atrakcjach Podhala, który będzie dostępny w wersji drukowanej i online na profilu facebookowym marki Lech. Zimowy spot będzie miał premierę w telewizji pod koniec grudnia.
Kampania „Lech na Zimę” wspierana będzie działaniami na outdoorze, w internecie oraz aktywnościami PR. Za przygotowanie kampanii odpowiadają: Zenith (planowanie i zakup mediów), Tailor Made PR (działania PR) i Cut The Mustard (aktywności w internecie).
W grudniu ub.r. Kompania Piwowarska wspierała piwo Lech kampanią pod hasłem „Weź łyk muzyki”.
Dołącz do dyskusji: „Lech na zimę” - puszki piwa Lech Premium z górskimi krajobrazami