„Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49
11. sezon „Kuchennych rewolucji” Magdy Gessler ogląda 2,2 mln widzów, czyli o 290 tys. mniej niż nadawana rok temu dziewiąta seria reality-show. Program zyskał jednak widzów względem jesieni, a TVN w czasie jego emisji pozostaje liderem rynku w grupie komercyjnej.
„Kuchenne rewolucje” w TVN oglądać można w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 marca br. Trzy pierwsze odcinki najnowszej serii programu śledziło średnio 2,23 mln osób. Przełożyło się to na 16,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 20,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek najnowszej serii, który obejrzało 2,32 mln osób. Magda Gessler przeprowadzała w nim metamorfozę restauracji w Bolesławcu.
Widownia „Kuchennych rewolucji” odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
05-03-2015 |
2 254 892 |
16,11% |
12-03-2015 |
2 319 356 |
16,55% |
19-03-2015 |
2 324 315 |
16,97% |
Średnio: |
2 299 295 |
16,54% |
W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej dziewiątym sezonem „Kuchenne rewolucje” straciły 290 tys. widzów. Wiosną 2014 roku pierwsze trzy odcinki programu oglądało bowiem 2,52 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 18,44 proc. oraz 22,86 proc. udziału w rynku (więcej na ten temat).
Jednak obecna seria reality-show ma więcej widzów niż dziesiąta, nadawana jesienią 2014 roku. Oglądało ją średnio 2,1 mln widzów, a udział TVN wyniósł odpowiednio 15,10 proc. i 19,41 proc. (dowiedz się więcej).
TVN w czasie emisji premierowych odcinków „Kuchennych rewolucji” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP1, emitująca w tym czasie „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 19,10 proc. udziału. Za TVN plasują się: Polsat (seriale „Przyjaciółki” i filmy fabularne; 11,75 proc.) oraz TVP2 (filmy; 7,33 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a drugie miejsce zajmuje tutaj Polsat przed Jedynką i Dwójką.
Oglądalność reality-show na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR% |
SHR% |
TVP1 |
2 655 296 |
19,10% |
10,69% |
TVN - KR |
2 299 295 |
16,54% |
20,91% |
Polsat |
1 634 126 |
11,75% |
11,94% |
TVP2 |
1 018 584 |
7,33% |
9,10% |
„Kuchenne rewolucje” emitowane są w TVN od wiosny 2010 roku. Program produkuje Constantin Entertainment.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje” straciły 300 tys. widzów, ale TVN nadal najlepszy w 16-49