„Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam
14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją - stracił 170 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN pozostała jednak liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,4 mln zł.
Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można w okresie od 26 lutego do 4 czerwca br. we wtorki o godz. 22.30. Średnia widownia programu wyniosła 1,65 mln osób, co zapewniło stacji 18,30 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 23,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się odcinek talk-show pokazany 7 maja br., który przyciągnął przed telewizory 2,32 mln widzów. Gośćmi showmana byli wtedy Bilguun Ariunbataar oraz Agnieszka Kaczorowska.
W porównaniu z emitowaną rok temu 12. serią „Kuba Wojewódzki” stracił 170 tys. widzów. Wówczas talk-show oglądało średnio 1,82 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,77 proc. oraz 25,22 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów”, film fabularny oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przełożyło się na 12,17 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (filmy fabularne, serial „Zemsta” oraz mecze piłki nożnej; 10,20 proc.)., a czwarty - Polsat (filmy i reality show „Ekipa na swoim”; 8,34 proc.). W grupie komercyjnej TVN także była liderem, ale drugie miejsce zajął tutaj Polsat przed TVP1.
Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji programu Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 20,4 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były niższe i wyniosły 14,8 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejny sezon talk-show trafi na antenę TVN jesienią br.
Trzy topowe odcinki „Kuby Wojewódzkiego 14”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
07-05-2013 | 2322821 | 25,72% |
16-04-2013 | 1923201 | 21,36% |
09-04-2013 | 1901596 | 19,40% |
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN - Kuba Wojewódzki | 1645450 | 18,30% | 23,71% |
TVP2 | 1094155 | 12,17% | 8,50% |
TVP1 | 917527 | 10,20% | 9,04% |
Polsat | 750117 | 8,34% | 9,19% |
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił widzów, ale jest liderem. 20 mln zł z reklam