„Kuba Wojewódzki” stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend
14. sezon programu „Kuba Wojewódzki” - w porównaniu z emitowaną rok wcześniej 12. edycją talk-show - ma mniej o 280 tys. widzów. W czasie emisji formatu TVN jest dalej liderem rynku telewizyjnego.
Premierowe odcinki 14. serii „Kuby Wojewódzkiego” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 22.30, począwszy od 26 lutego br. Trzy pierwsze z nich obejrzało średnio 1,48 mln osób, co zapewniło stacji 17,11 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,97 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie zdecydowanie największą popularnością cieszył się drugi odcinek programu, który przyciągnął przed telewizory 1,76 mln osób. Gośćmi showmana byli wtedy Jerzy Owsiak i Radek Liszewski z zespołu Weekend. Najmniej widzów (1,2 mln) śledziło trzecie wydanie z udziałem Donatana i Eryka Lubosa.
Kuba Wojewódzki, Radoslaw Liszewski i Jerzy Owsiak / FremantleMedia Polska, fot. Wojciech Kurczewski
W porównaniu z emitowaną rok temu dwunastą serią talk-show stracił 280 tys. widzów. Trzy pierwsze odcinki talk-show wiosną 2012 roku oglądało średnio 1,76 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 20,41 proc. oraz 24,78 proc. (więcej na ten temat).
W paśmie nadawania „Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas „Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne z cyklu „Świat bez fikcji”, co przekłada się na 11,96 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 11,04 proc.), a czwarta - TVP1 (także filmy oraz mecz piłki nożnej; 10,10 proc.).
Wśród widzów w grupie komercyjnej TVN także jest liderem, ale drugie miejsce zajmuje tu Polsat przed TVP1.
Widownia „Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
26-02-2013 | 1467698 | 16,17% | 21,07% |
05-03-2013 | 1757694 | 21,61% | 28,03% |
12-03-2013 | 1200927 | 13,87% | 17,48% |
Średnio: | 1475442 | 17,11% | 21,97% |
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN-Kuba Wojewódzki | 1475442 | 17,11% | 21,97% |
TVP2 | 1031489 | 11,96% | 8,36% |
Polsat | 952223 | 11,04% | 11,77% |
TVP1 | 871089 | 10,10% | 10,47% |
Dołącz do dyskusji: „Kuba Wojewódzki” stracił 280 tys. widzów. Hitem Weekend