“Kuba Wojewódzki” na fali: zyskał widzów i lideruje
Dwunasty sezon programu „Kuba Wojewódzki” gromadzi więcej widzów niż emitowana rok wcześniej dziesiąta edycja talk-show. Program niezmiennie zapewnia stacji TVN pozycję lidera rynku telewizyjnego.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach wiosennej serii program Kuby Wojewódzkiego ma średnio 1,76 mln widzów, co przekłada się na 20,41 proc. udziału w grupie 4+ i 24,78 proc. w grupie 16-49. Talk-show bez zmian nadawany jest we wtorki o 22.30.
Dla porównania, trzy pierwsze odcinki emitowanej w marcu ub.r. dziesiątej edycji programu, śledziło średnio 1,61 mln osób, a udział TVN wynosił odpowiednio 18,39 proc. i 22,28 proc.
>>> Kuba Wojewódzki w najnowszej reklamie Playa
W paśmie nadawania “Kuby Wojewódzkiego” TVN jest liderem zarówno w grupie 4+ jak i w 16-49. Wśród wszystkich widzów drugie miejsce zajmuje TVP2, emitująca wówczas “Magazyn Expressu Reporterów” i film dokumentalny, co przekłada się na 16,17 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”, filmy fabularne; 14,43 proc.), a czwarta TVP1 (“Kto za to zapłaci?”, filmy; 7,09 proc.). W grupie 16-49 przewaga TVN nad drugim Polsatem jest jeszcze większa.
Talk-show śledzą głównie kobiety (stanowią 64 proc. widowni), widzowie między 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Widownia “Kuby Wojewódzkiego” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
06-03-2012 | 1 889 680 | 21,29% | 25,38% |
13-03-2012 | 1 729 083 | 19,57% | 24,08% |
20-03-2012 | 1 656 810 | 20,35% | 24,88% |
Średnia | 1 758 465 | 20,41% | 24,78% |
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN – KW | 1 758 465 | 20,41% | 24,78% |
TVP 2 | 1 393 798 | 16,17% | 10,79% |
Polsat | 1 243 143 | 14,43% | 15,52% |
TVP 1 | 610 884 | 7,09% | 5,15% |
Profil widowni programu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 36,23% | 75 |
Kobiety | 63,77% | 123 | |
Wiek | 4-9 | 0,58% | 10 |
10-15 | 1,84% | 28 | |
16 - 19 | 3,47% | 64 | |
20 - 24 | 5,31% | 69 | |
25 - 29 | 10,37% | 117 | |
30 - 34 | 11,58% | 140 | |
35 - 39 | 11,12% | 150 | |
40 - 44 | 10,89% | 168 | |
45 - 49 | 7,01% | 105 | |
50 - 54 | 10,14% | 127 | |
55 - 59 | 9,12% | 117 | |
60 | 18,57% | 90 | |
Wlk. miasta | Wieś | 22,78% | 58 |
< 50 tys. | 21,01% | 90 | |
50-100 tys. | 10,57% | 127 | |
100-200 tys. | 10,44% | 137 | |
> 200 tys. | 35,20% | 165 | |
Zawód | Top management | 14,70% | 150 |
Pracownicy średniego szczebla | 27,09% | 174 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,42% | 92 | |
Emeryci | 23,77% | 94 | |
Inni | 17,03% | 56 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 32,45% | 80 |
Średnie | 46,78% | 144 | |
Wyższe | 18,35% | 126 | |
Inne | 2,43% | 19 |
Dołącz do dyskusji: “Kuba Wojewódzki” na fali: zyskał widzów i lideruje