SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a

Firma Pinch Media opublikowała raport, z którego wynika, żezaledwie 30% użytkowników telefonu iPhone, którzy kupili do niegojakąś aplikację, używa jej nadal następnego dnia po zakupie.

W miarę upływu czasu, liczba ta stopniowo spada. Po 20 dniach odzainstalowania aplikacji, aktywnie korzysta z niej mniej, niż 5%badanych. Jeszcze gorzej wygląda ten wskaźnik dla programów, któresą darmowe. Pinch Media sugeruje, że to niska cena aplikacjisprawia, że wielu użytkowników kupuje je bez głębszego namysłu nadich przyszłym wykorzystaniem.

Źródło: Newlaunches

Dołącz do dyskusji: Krótki żywot aplikacji dla iPhone'a

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl