“Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrała z TVP Info
Widownia “Kropki nad i” prowadzonej przez Monikę Olejnik w minionym sezonie była nieco mniejsza niż rok wcześniej, ale program miał większą widownią niż publicystyka emitowana w tym samym czasie w TVP Info.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność “Kropki nad i” w okresie od sierpnia ub.r do lipca br. wyniosła 407 tys. widzów, co dało TVN 24 2,69 proc. udziału w rynku. W analogicznym okresie ub.r. program śledziło nieco więcej osób – 412 tys., a udział stacji wynosił 2,79 proc.
W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik (emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.00) TVN 24 wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Pokazywane na tym kanale serwis informacyjny oraz magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta” przyciągały bowiem średnio 316 tys. widzów, co dawało tej telewizji 2,09 proc. udziału.
Kropka nad i | Wszyscy 4+ | |
Okres | AMR | SHR % |
31.08.2009 – 15.07.2010 | 406 621 | 2,69% |
25.08.2008 – 16.07.2009 | 412 321 | 2,79% |
Najpopularniejsze wydanie “Kropki nad i” to program z udziałem Adama Bielana z PiS, który oglądało ponad 1 mln widzów. Nadano go 14 kwietnia br., czyli kilka dni po katastrofie pod Smoleńskiem. Pozostałe najpopularniejsze odcinki audycji miały mniej niż 800 tys. oglądających.
Top 20 wydań “Kropki nad i” | Wszyscy 4+ | |||
Lp. | Data | Gość | AMR | SHR % |
1 | 14-04-2010 | A.BIELAN | 1 010 673 | 6,30% |
2 | 20-04-2010 | A.KWASNIEWSKI | 758 109 | 5,22% |
3 | 14-06-2010 | E.JAKUBIAK | 709 656 | 5,17% |
4 | 15-07-2010 | J.STANISZKIS | 680 939 | 6,74% |
5 | 28-06-2010 | A.KWASNIEWSKI | 643 389 | 6,10% |
6 | 17-05-2010 | E.KOPACZ | 617 136 | 3,92% |
7 | 12-04-2010 | M.KAMINSKI + A.SEREMET | 609 407 | 4,07% |
8 | 31-05-2010 | J.PALIKOT | 606 691 | 4,14% |
9 | 07-07-2010 | N.ROKITA | 601 798 | 5,16% |
10 | 15-04-2010 | B.BORUSEWICZ | 597 034 | 4,09% |
11 | 13-04-2010 | J.KWASNIEWSKA | 590 522 | 3,88% |
12 | 15-06-2010 | G.NAPIERALSKI | 589 221 | 4,72% |
13 | 01-06-2010 | W.PAWLAK | 589 114 | 4,04% |
14 | 27-10-2009 | A.KWASNIEWSKI | 582 288 | 3,60% |
15 | 14-07-2010 | P.GRAS | 579 192 | 5,85% |
16 | 16-06-2010 | P.KOWAL | 569 863 | 4,57% |
17 | 22-10-2009 | J.KACZYNSKI | 566 148 | 3,64% |
18 | 05-10-2009 | J.KACZYNSKI | 562 882 | 3,58% |
19 | 27-04-2010 | W.CIMOSZEWICZ | 551 760 | 3,61% |
20 | 06-10-2009 | J.PALIKOT | 549 555 | 3,49% |
“Kropkę nad i” oglądają głównie mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
WIRTUALNEMEDIA.PL | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 53,83% | 112 |
Kobiety | 46,17% | 89 | |
Wiek | 4-9 | 0,65% | 11 |
10-15 | 0,39% | 5 | |
16 - 19 | 0,38% | 7 | |
20 - 24 | 0,84% | 10 | |
25 - 29 | 1,54% | 17 | |
30 - 34 | 5,44% | 67 | |
35 - 39 | 3,61% | 52 | |
40 - 44 | 3,22% | 50 | |
45 - 49 | 8,39% | 116 | |
50 - 54 | 10,43% | 126 | |
55 - 59 | 16,82% | 223 | |
60+ | 48,30% | 250 | |
Wlk. miasta | Wieś | 9,92% | 25 |
< 50 tys. | 33,80% | 141 | |
50-100 tys. | 11,90% | 140 | |
100-200 tys. | 12,31% | 155 | |
200–500 tys. | 17,36% | 191 | |
> 500 tys. | 14,70% | 129 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 26,11% | 57 |
Średnie | 46,91% | 157 | |
Wyższe | 25,93% | 227 | |
Inne | 1,04% | 8 |
Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrała z TVP Info