SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrała z TVP Info

Widownia “Kropki nad i” prowadzonej przez Monikę Olejnik w minionym sezonie była nieco mniejsza niż rok wcześniej, ale program miał większą widownią niż publicystyka emitowana w tym samym czasie w TVP Info.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność “Kropki nad i” w okresie od sierpnia ub.r do lipca br. wyniosła 407 tys. widzów, co dało TVN 24 2,69 proc. udziału w rynku. W analogicznym okresie ub.r. program śledziło nieco więcej osób – 412 tys., a udział stacji wynosił 2,79 proc.

W czasie nadawania audycji Moniki Olejnik (emitowana była od poniedziałku do czwartku o 20.00) TVN 24 wygrywała z mającym większy zasięg TVP Info. Pokazywane na tym kanale serwis informacyjny oraz magazyn publicystyczny “Minęła dwudziesta” przyciągały bowiem średnio 316 tys. widzów, co dawało tej telewizji 2,09 proc. udziału. 

Kropka nad i  Wszyscy 4+
Okres AMR SHR %
31.08.2009 – 15.07.2010 406 621 2,69%
25.08.2008 – 16.07.2009 412 321 2,79%


Najpopularniejsze wydanie “Kropki nad i” to program z udziałem Adama Bielana z PiS
, który oglądało ponad 1 mln widzów. Nadano go 14 kwietnia br., czyli kilka dni po katastrofie pod Smoleńskiem. Pozostałe najpopularniejsze odcinki audycji miały mniej niż 800 tys. oglądających. 

Top 20 wydań “Kropki nad i” Wszyscy 4+
Lp. Data Gość AMR SHR %
1 14-04-2010 A.BIELAN 1 010 673 6,30%
2 20-04-2010 A.KWASNIEWSKI 758 109 5,22%
3 14-06-2010 E.JAKUBIAK 709 656 5,17%
4 15-07-2010 J.STANISZKIS 680 939 6,74%
5 28-06-2010 A.KWASNIEWSKI 643 389 6,10%
6 17-05-2010 E.KOPACZ 617 136 3,92%
7 12-04-2010 M.KAMINSKI + A.SEREMET 609 407 4,07%
8 31-05-2010 J.PALIKOT 606 691 4,14%
9 07-07-2010 N.ROKITA 601 798 5,16%
10 15-04-2010 B.BORUSEWICZ 597 034 4,09%
11 13-04-2010 J.KWASNIEWSKA 590 522 3,88%
12 15-06-2010 G.NAPIERALSKI 589 221 4,72%
13 01-06-2010 W.PAWLAK 589 114 4,04%
14 27-10-2009 A.KWASNIEWSKI 582 288 3,60%
15 14-07-2010 P.GRAS 579 192 5,85%
16 16-06-2010 P.KOWAL 569 863 4,57%
17 22-10-2009 J.KACZYNSKI 566 148 3,64%
18 05-10-2009 J.KACZYNSKI 562 882 3,58%
19 27-04-2010 W.CIMOSZEWICZ 551 760 3,61%
20 06-10-2009 J.PALIKOT 549 555 3,49%


“Kropkę nad i” oglądają głównie mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym. 

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 53,83% 112
  Kobiety 46,17% 89
Wiek  4-9 0,65% 11
   10-15 0,39% 5
  16 - 19 0,38% 7
  20 - 24 0,84% 10
  25 - 29 1,54% 17
  30 - 34 5,44% 67
  35 - 39 3,61% 52
  40 - 44 3,22% 50
  45 - 49 8,39% 116
  50 - 54 10,43% 126
  55 - 59 16,82% 223
  60+ 48,30% 250
Wlk. miasta Wieś 9,92% 25
  < 50 tys. 33,80% 141
  50-100 tys. 11,90% 140
  100-200 tys. 12,31% 155
  200–500 tys. 17,36% 191
  > 500 tys. 14,70% 129
Wykształcenie Podstawowe 26,11% 57
  Średnie 46,91% 157
  Wyższe 25,93% 227
  Inne 1,04% 8


 

Dołącz do dyskusji: “Kropka nad i” straciła widzów, ale wygrała z TVP Info

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
lubię ten program...fajny i ciekawy
0 0
odpowiedź
User
Gembal
"Tomasz Lis na żywo", "Kropka" i "Gość Radia Zet" są najlepsze.
0 0
odpowiedź
User
Gembal
"Tomasz Lis na żywo", "Kropka" i "Gość Radia Zet" są najlepsze.
0 0
odpowiedź