Wampiry u dentysty reklamują Konto Active w eurobanku (wideo)
W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej eurobanku z udziałem trójki wampirów promowane jest Konto Active. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa, Propeller Film, Platige Image i Starcom.

Reklamy pokazują perypetie we współczesnym świecie trzech wampirów: Felixa, Vlada i Maćka. W nowym spocie jednemu z bohaterów podczas ćwiczenia przelotów wypada kieł, więc z kolegami idą do dentysty. Na szczęście dla niego koszt wizyty może zostać pokryty z 600-złotowego na Koncie Active w eurobanku.
Kampania podkreśla, że w ramach rachunku nie są pobierane opłaty za prowadzenie konta (o ile miesięczne dochody wynoszą minimum 1,5 tys. zł), przelewy internetowe oraz wypłaty w wysokości minimum 100 zł ze wszystkich bankomatów w kraju.

Akcja obejmuje telewizję, internet (m.in. serwisy VoD, Wampiryw.pl, portale społecznościowe), kina oraz oddziały eurobanku.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa, produkcją spotów - dom produkcyjny Propeller Film, a post produkcją - studio Platige Image. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Wampiry u dentysty reklamują Konto Active w eurobanku (wideo)