Konsumenci gromadzą coraz więcej cyfrowych treści
Statystyczny amerykański konsument ma na swoich cyfrowych urządzeniach zgromadzone 907 piosenek, 324 zdjęcia, 25 filmów oraz 7 gier.
Tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmy KRC Research oraz Hitachi Global Storage Technologies (Hitachi GST) - informuje serwis Marketing Charts.
Od 2005 roku liczba gromadzonych piosenek zwiększyła się o 134 procent, zdjęć o 138 procent, a filmów o 56 procent.
W sumie amerykańscy konsumenci mają mniej tego typu treści niż Chińczycy, ale więcej niż Brytyjczycy. W Chinach i Wielkiej Brytanii średnia wynosi odpowiednio 1311 i 502 piosenki, 3083 i 466 zdjęć, 24 i 14 filmów oraz 22 i 8 gier.
Z kolei przeciętna wartość cyfrowych treści amerykańskich konsumentów wynosi obecnie 1660 dolarów, wobec 1135 dolarów przed trzema laty. W Chinach wartość ta wynosi 4772 juany (691 dolarów), a w Wielkiej Brytanii 600 funtów (1185 dolarów).
Prawie 20 procent amerykańskich konsumentów postrzega swoje cyfrowe treści jako bezcenne. Odsetek ten jest wyższy niż w Państwie Środka (8 procent) i na Wyspach Brytyjskich (16 procent).
Z badania KRC Research i Hitachi GST wynika również, że 60 procent Amerykanów posiada obecnie telefon komórkowy wyposażony w funkcję aparatu fotograficznego, 46 procent ma sam aparat cyfrowy, 43 procent cyfrowy odtwarzacz muzyczny, 46 procent laptopa, 50 procent urządzenie DVR (digital video recorder), a 37 procent przenośny odtwarzacz filmów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Konsumenci gromadzą coraz więcej cyfrowych treści