Konkurs z LeMans w wiosennej kampanii Dunlop (wideo)
Rozpoczęła się wiosenna kampania reklamowa opon Dunlop, której głównym elementem jest konkurs „Wygraj wyjazd do LeMans”. Akcję Goodyear Dunlop Tires Polska przygotowała we współpracy z firmami GPD Advertising i Universal McCann.
Konkurs „Wygraj wyjazd do LeMans” jest prowadzony w serwisie dunlop-promocja.pl i na facebookowym fanpage’u Dunlop Polska. W obu miejscach dostępna jest aplikacja, w której po zarejestrowaniu się należy jak najszybciej odpowiedzieć na pięć pytań. Głównymi nagrodami są wyjazdy na słynny wyścig 24-godzinny LeMans, a ponadto można zdobyć zestawy gadżetów, m.in. kurtki, czapki i koszulki.
Akcji - rozpoczętej 23 marca, a zaplanowanej do 27 kwietnia - towarzyszy wiosenna kampania reklamowa opon Dunlop, w której podkreślany jest ich sportowy charakter. Reklamy prezentują też wprowadzane właśnie do sprzedaży opony Dunlop Sport Maxx RT.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji i kinach (20-sekundowy spot), internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca kwietnia - przygotował dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska we współpracy z agencją GPD Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Konkurs z LeMans w wiosennej kampanii Dunlop (wideo)