Kolejny etap kampanii Tymbarku
Od 28 listopada br. emitowany jest tylko w TVP nowy spot reklamowy Tymbarku Orzeźwiającego
Grupą docelową są osoby młode, mieszkające w dużych i średnich miastach, uczące się lub już pracujące. Są optymistami, lubią nowe doświadczenia, są aktywni, szukają sposobów na zaspokojenie swoich potrzeb oraz sposobów samorealizacji.
Przygotowana kampania reklamowa Tymbarku Orzeźwiającego to swojego rodzaju zabawa skojarzeniowa pobudzająca wyobraźnię grupy docelowej. W lekki, nowoczesny sposób promuje logo, przedstawiając na białym tle charakterystyczne zielone kapsle z zawleczkami w niestandardowych sytuacjach. W telewizji oglądamy rożnie poukładane lub powyginane kapsle, które budzą skojarzenia z momentami konsumpcji. Tym razem kapsel Tymbarku Orzeźwiającego wybrał się na skocznię narciarską. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG New Europe. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.
Inne
Dołącz do dyskusji: Kolejny etap kampanii Tymbarku