SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes. Na shorlistach agencje Bardzo, FCB i DDB&tribal

Polskie agencje otrzymały sześć kolejnych nominacji na tegorocznym festiwalu reklamowym Cannes Lions. O statuetki Lwów powalczą agencje Bardzo, FCB Warsaw i DDB&Tribal Warszawa.

Agencja reklamowa Bardzo dostała trzy nominacje za spot tv „English for beginners” dla Allegro. Znalazła się na shortlistach Film Craft, w podkategoriach: „Direction”, „Casting” i „Script”.

W tej ostatniej o nagrodę Lwa walczyć będzie również agencja DDB&Tribal Warszawa za reklamę „Fly” dla Huawei Mobile Poland promującą Huwei P10 Hybrid Zoom.

Z kolei agencja FCB Warsaw otrzymała dwie nominacje w kategorii Radio. Jej projekt „Smart bell” dla Axa Polska powalczy o Lwy w podkategoriach „Use of Radio&Audio as a Medium” oraz „Use of Audio Technology”.

Polskie agencje otrzymały do tej pory w Cannes trzy nagrody. Brązowego Lwa zdobyła kampania Allegro i agencji Bardzo „English For beginners”. FCB Warsaw otrzymała Srebrnego Lwa w kategorii Lions Health-Health&Wellness za projekt „Smart bell” dla Axa Polska. Z kolei Agencja 2012, Papaya Films i Sztengreber otrzymały nagrodę Brązowego Lwa w kategorii PR za kampanię „Godzina jazdy na wózku” dla Akademii Auto Świat.

Dołącz do dyskusji: Kolejne nominacje dla Polaków w Cannes. Na shorlistach agencje Bardzo, FCB i DDB&tribal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl