„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej
W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, a na czele spadków znalazła się „Cała Ty!”.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 321 746 egz. W porównaniu do października 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,21 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca trzeciego. Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 281 400 egz., po wzroście o 5,08 proc. - największym w zestawieniu.
Na trzecią lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,25 proc. do 254 543 egz.
Ostatni był magazyn „Cała Ty!” (Phoenix Press), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 20,95 proc. do 89 824 egz.
Wirtualnemedia.pl | październik | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 429 876 | 321 746 | 321 746 | 439 954 | 329 012 | 329 012 | -2,21% |
Świat Kobiety | 389 906 | 281 400 | 281 400 | 404 947 | 267 785 | 267 785 | 5,08% |
Dobre Rady | 382 000 | 254 543 | 254 543 | 440 000 | 283 622 | 283 622 | -10,25% |
Poradnik Domowy | 266 098 | 177 566 | 177 566 | 319 500 | 197 906 | 197 906 | -10,28% |
Claudia | 278 597 | 155 687 | 155 687 | 321 675 | 189 732 | 169 732 | -8,27% |
Olivia | 219 981 | 127 276 | 127 276 | 249 970 | 126 976 | 126 976 | 0,24% |
Cała Ty | 171 000 | 89 824 | 89 824 | 200 000 | 113 625 | 113 625 | -20,95% |
Względem poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 18,43 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | październik | wrzesień | |||||
Tygodniki | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Kobieta i Życie | 429 876 | 321 746 | 321 746 | 439 956 | 335 846 | 335 846 | -4,20% |
Świat Kobiety | 389 906 | 281 400 | 281 400 | 414 944 | 288 678 | 288 678 | -2,52% |
Dobre Rady | 382 000 | 254 543 | 254 543 | 387 000 | 287 855 | 287 855 | -11,57% |
Poradnik Domowy | 266 098 | 177 566 | 177 566 | 267 930 | 186 545 | 186 545 | -4,81% |
Claudia | 278 597 | 155 687 | 155 687 | 287 260 | 159 217 | 159 217 | -2,22% |
Olivia | 219 981 | 127 276 | 127 276 | 234 911 | 156 026 | 156 026 | -18,43% |
Cała Ty | 171 000 | 89 824 | 89 824 | 172 000 | 90 311 | 90 311 | -0,54% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej