Katarzyna Dworzyńska: z Play do własnej agencji PR Calling
Katarzyna Dworzyńska, poprzednio pracująca u operatorów sieci telekomunikacyjnych Play i Orange, założyła własną agencję PR Calling specjalizującą się w usługach public relations dla branży nowych technologii, m.in. twórców aplikacji mobilnych i start-upów.
- Specjalizujemy się w branży mobilnej, IT i nowych technologii, ale na rynku pomagamy zaistnieć także start-upom i tutaj nie ma już żadnych podziałów, bo może być to start-up zajmujący się nowymi technologiami, ale także e-sklep czy platforma e-learningowa. Dbamy o wizerunek firm, ale także pomagamy w personal brandingu - opisuje Katarzyna Dworzyńska.
Wąską specjalizacją PR Calling mają być usługi dla twórców aplikacji mobilnych. - Obecnie w appmarketach jest już ponad 2 miliony aplikacji a codziennie pojawia się tysiąc nowych! To, którą aplikacje pobierze nas użytkownik, w dużej mierze zależy od nas i od naszych działań. Oczywiście, ważne jest miejsce w rankingu, opis aplikacji w sklepie, aktualizacje.. ale dobry marketing to nie wszystko. Liczy się to, co o danej aplikacji mówią nasi użytkownicy i coraz częściej - media. Każda aplikacja powinna dbać o swój PR - tłumaczy Dworzyńska.
Poprzednio Katarzyna Dworzyńska pełniła funkcję senior CRM specialist w P4, operatorze sieci Play, gdzie odpowiadała za kompleksowe zarządzania ofertą utrzymaniową Play Online 4G LTE. Wcześniej przez wiele lat pracowała w dziale marketingu Orange Polska, zajmując się lojalizacją i rozwojem bazy klientów prepraidowych. Jest pomysłodawczynią i organizatorką warsztatów Warsaw Speaks Mobile.
W PR Calling oprócz Dworzyńskiej pracuje obecnie pięć innych osób. Pierwsi klienci agencji to spółki mobilne Adrino, Mobehave, Digital Virgo, Fitnoteq i Kodyrabatowe.pl, sklepy internetowe Superkoszyk.pl i Saturina.pl, start-up: Payventure.co i Snapp oraz agencja reklamowa Fat Baby oraz fundacja Polak 2.0. - Cały czas rozmawiamy z potencjalnymi klientami - zaznacza Katarzyna Dworzyńska.
Dołącz do dyskusji: Katarzyna Dworzyńska: z Play do własnej agencji PR Calling